Telesales

Sales ► Consider it done

Home » Sales services » Sales delivery » Telesales

Telesales

Een vak apart

Een hoge bruto conversie halen kan iedereen, maar dat levert niet per definitie een goede groei of marge op.

U bent gebaat bij een partij die de markt met zorg en toewijding benadert. Een partij die prospects kan bewegen tot een echte, welgemeende “ja”.

Een partij die zich samen met u wil committeren aan het eindresultaat. Skondras is die partij. Voor verschillende van onze klanten nemen wij het gehele salestraject uit handen.

Wij leggen u graag uit wat er komt kijken bij een succesvolle telesalescampagne.

Sales specialisten

De conversie

U wilt zoveel mogelijk verkopen, maar wanneer heeft u zoveel mogelijk verkocht? Veel callcenters beloven u een lange lijst van toezeggingen in weinig tijd. Hoge conversie, ja, maar die conversie is wel bruto. Want na telefonische verkoop heeft iedereen 14 dagen de tijd om de koop te annuleren.

 

Wettelijke bedenktijd kan uw organisatie flink wat kosten. Voor elke klant die annuleert moet u een procedure stopzetten. En een klant die annuleert krijgt u niet zo makkelijk weer binnenboord.

 

Het verschil tussen bruto en netto conversie is dus kostbaar. Laat u niets wijsmaken: voor u is alleen de netto conversie van belang.

 

Een hoge netto conversie en een lage waste, dat is dan ook waar wij voor gaan. Door consciëntieus te werk te gaan. Door echt contact te maken met de prospect. En door de klant vertrouwen in te boezemen.

 

Want mensen kopen niet bij een bedrijf, maar bij een mens.

Voor wie

De propositie

Wat vertellen wij uw prospects? Hoe vertellen wij het? En waarom zouden zij zich daardoor laten overtuigen?

 

Natuurlijk is uw product of dienst onmisbaar, hagelnieuw en revolutionair, maar tot nu toe ging het bij de meeste van uw doelgroep ook goed zonder.

 

Het is dus zaak een sterke propositie op te stellen. Eentje die aansluit bij de beleving en behoeftes van de prospect. Skondras werkt elke dag met proposities en we doen ook messaging workshops om proposities helder te krijgen. Wij weten dus wat werkt, en die ervaring delen we graag met u.

 

Geen propositie is meteen perfect, echter een  goede voorbereiding voorkomt veel problemen onderweg.

Sectoren

Bewezen in sectoren

Skondras heeft in diverse landen ervaring in meer dan 26 verschillende sectoren:

  • Zakelijke dienstverlening
  • IT/automatisering
  • Telecom
  • Olie-& gas
  • Logistiek
  • Retail

Minimizing Stress by Simplifying Sales

Van strategie tot praktische implementatie

Stress minimaliseren

Door sales geheel of gedeeltelijk over te nemen

Daadkracht & resultaat gedreven

100% focus op het behalen of verbeteren van resultaat

Internationale scope
Ideaal voor bedrijven die ondersteuning zoeken in expansie naar andere Europese landen

Hoe het werkt

Commitment

Samen maken wij een script rondom een goede propositie. Onze agents staan te popelen. Dat kan maar één ding betekenen: gouden bergen! Of niet? De praktijk is altijd weerbarstig. Het zal moeten blijken of het werkt. Echter wij geloven in onze mensen, kennis en ervaring. Daarom gaan wij graag een commitment met u aan. Bijvoorbeeld in de vorm van verlaagde uurprijs en een commissie voor elke geslaagde verkoop. Want uw succes is ons succes.

Shared risk

Shared revenue

Als u overtuigd bent van de kwaliteiten van onze organisatie, dan bent u het vast met ons eens dat er ook een redelijk basisbedrag tegenover hoort te staan. U vraagt ons om een doelgroep op structurele wijze te benaderen. Verkopen is op het juiste moment met de juiste kennis en ervaring contact leggen, en dus ook contact onderhouden. Dat is een wezenlijk onderdeel van een traject. Daarom geloven wij in een opzet waarbij er een verlaagde uurprijs is en een fee per gerealiseerd resultaat (contract/afspraak/lead).

Quickscan: 10 minuten

Brainstormen met een deskundige

U wilt meer halen uit u sales? Of u weet nog niet wat u zoekt? Weten of Skondras bij u past?  Wij denken graag met u mee. In een kort gesprek brainstormen wij me over uw mogelijkheden.

 

Geheel vrijblijvend

Blog

7 valkuilen bij het meten van marketingresultaten

Meten is weten. Dit credo geldt voor bijna alles en zeker ook voor marketingresultaten. Het meten van resultaten is niet alleen belangrijk om de ROI van je campagnes te bepalen, je kunt de resultaten ook gebruiken om toekomstige campagnes te verbeteren. Nog...

Lees meer

Wat heeft sales van marketing nodig?

De afdelingen sales en marketing binnen een bedrijf moeten heel nauw samenwerken. Beide hebben ze uiteindelijk dezelfde functie voor het bedrijf; het binnenhalen van nieuwe opdrachten. In veel bedrijven is de samenwerking tussen marketing en sales niet optimaal. Sales...

Lees meer

Vacatures

Heb jij verkooptalent en aantoonbare ervaring in sales? Reageer dan op onze openstaande vacatures! Vacatures zijn zowel voor intern binnen Skondras als functies bij onze klanten.

Download gratis

Whitepaper Sales anno nu

  • Hoe geeft ook u een boost aan uw winst?
  • Traditionele salestechnieken worden steeds minder effectief: spring in op de laatste ontwikkelingen!

Lees het in de gratis whitepaper.