Thought Leadership

Sales ► Consider it done

Home » Sales services » Sales consulting » Thought Leadership

Thought Leadership Accelerator

Wat is het?

De Thought Leadership Sales Accelerator is een programma voor bedrijven die thought leader zijn of dat zouden willen worden en die dat thought leadership willen omzetten naar daadwerkelijke awareness op beslissersniveau en daarmee vervolgens ook concrete salestrajecten willen opstarten binnen hun sweetspot doelgroep. Salestrajecten die leiden tot significante nieuwe omzet binnen de best-fit doelgroep van uw prospects.

 

Voor wie?

Geschikt voor marktleiders, die zichzelf als thought leader zien, maar zeker ook voor challengers die de ambitie hebben deze marktleiders juist met een slimme innovatieve sales programma in te halen.

Sales specialisten

Wat is de inhoud?

Concreet omvat het programma een workshops om thought leadership neer te zetten, helder te krijgen en/of te verdiepen. Daaruit komt de messaging voort en tevens de bepaling van een thema.  Met dit thema benaderen we de relevante bedrijven en beslissers waaruit een rapport gegenereerd wordt wat door de beslissers als relevant ervaren gaat worden. Topkwaliteit dus, die het door uw gewenste thought leadership verder bekrachtigt of juist neerzet.

 

Uiteindelijk volgt de laatste stap: het opstarten van de concrete sales trajecten. Skondras zal de gehele sweetspot targetgroep benaderen voor het maken van een gekwalificeerde afspraak. Op basis van de resultaten uit de benchmark kunnen hier hele gerichte contacten uit voortkomen.

 

Het maken van afspraken met beslissers op C-level is overigens een vaardigheid waar Skondras al zo’n 22 jaar ervaring mee heeft. Zo vertrouwd een wereldwijde consultancyfirm op onze expertise om bij de top 100 op boardniveau of net daaronder binnen te komen.

Sales specialisten

De investering?

Het claimen en kapitaliseren van thought leadership vergt een aanzienlijke investering maar levert ook een hoop op. De precieze hoogte van de investering is afhankelijk van uw specifieke wensen, de situatie en de doelgroep. Om de verwachtingen helder te hebben: dit is een Ferrari onder de sales middelen met een prijskaartje wat daarbij past.  De ROI is enerzijds hard in projecten en new business, anderzijds zacht als een neergezet of verdiept thought leadership. Branding dus.

 

Voorafgaand aan het programma zullen we de ROI in jullie situatie zo goed mogelijk voorspellen, welke we tijdens en na het programma ook daadwerkelijk meten zo dat je dit ook de jaren daarna met andere thema’s met een eventueel een andere doelgroep of markt met een gerust hart en sluitende business case op zak weer kunt herhalen.

Minimizing Stress by Simplifying Sales

Van strategie tot praktische implementatie

Stress minimaliseren

Door sales geheel of gedeeltelijk over te nemen

Daadkracht & resultaat gedreven

100% focus op het behalen of verbeteren van resultaat

Internationale scope
Ideaal voor bedrijven die ondersteuning zoeken in expansie naar andere Europese landen

Hoe het werkt

Wat brengt het?

  • Een scherp beeld van jullie thought leadership messaging
  • Brand awareness van jullie bedrijf bij jullie doelgroep
  • Inspiratie voor jullie enterprise/key accountmanagers
  • Een database met best-fit prospects in Nederland
  • Een onderscheidend benchmarkrapport t.b.v. bredere marketinguitingen
  • Afspraken bij relevante contacten in de doelgroep van best-fit prospects

Hoe het werkt

Het vervolg

Alle specialisten worden door Skondras begeleid zodat ze maximaal voldoen aan uw verwachtingen.

De sales specialist wordt voor een periode van minimaal 3 maanden bij u gedetacheerd. Wenst u hem of haar daarna vast in dienst te nemen? Dit kan uiteraard.

Blog

7 valkuilen bij het meten van marketingresultaten

Meten is weten. Dit credo geldt voor bijna alles en zeker ook voor marketingresultaten. Het meten van resultaten is niet alleen belangrijk om de ROI van je campagnes te bepalen, je kunt de resultaten ook gebruiken om toekomstige campagnes te verbeteren. Nog...

Lees meer

Wat heeft sales van marketing nodig?

De afdelingen sales en marketing binnen een bedrijf moeten heel nauw samenwerken. Beide hebben ze uiteindelijk dezelfde functie voor het bedrijf; het binnenhalen van nieuwe opdrachten. In veel bedrijven is de samenwerking tussen marketing en sales niet optimaal. Sales...

Lees meer

Vacatures

Heb jij verkooptalent en aantoonbare ervaring in sales? Reageer dan op onze openstaande vacatures! Vacatures zijn zowel voor intern binnen Skondras als functies bij onze klanten.

Download gratis

Whitepaper Sales anno nu

  • Hoe geeft ook u een boost aan uw winst?
  • Traditionele salestechnieken worden steeds minder effectief: spring in op de laatste ontwikkelingen!

Lees het in de gratis whitepaper.