Doelgroepanalyse & selectie

Sales ► Consider it done

Home » Sales services » Sales consulting » Doelgroepanalyse & selectie

Doelgroepanalyse & selectie

Verbeteren van sales en marketingresultaten begint met analyse

Skondras is geen eigenaar van data maar intermedieert wel op basis van onafhankelijkheid en 20 jaar ervaring over de best mogelijke manier om over de juiste data te beschikken.
Het verbeteren van sales en marketingresultaten begint bij het analyseren van uw huidige klanten- en prospectsdatabase. Afhankelijk van uw doelgroep, behoefte aan inzicht en uw budget maken wij samen met de juiste dataspecialist een analyse van de markt.

Het hebben van de juiste uitgangsdata is van doorslaggevende invloed op het eindresultaat.

Van lukraak naar doelgericht

Klant cases

Zo voerden wij onlangs een campagne uit voor een klant die kwam met het doel: “Wij willen alle bedrijven die iets met logistiek doen laten bellen om afspraken te maken”. Dat zijn er vele duizenden. Na een brainstormsessie kwamen we met een selectie van 400 écht relevante bedrijven. Bij die bedrijven zijn inmiddels in een tijdbestek van 4 maanden 64 gekwalificeerde afspraken gerealiseerd bij C-level beslissers (Supply Chain Managers/Directeuren).

Van lukraak schieten op vele duizenden bedrijven naar doelgericht de juiste mensen targeten, dat is waarin wij ons onderscheiden.

Minimizing Stress by Simplifying Sales

Van strategie tot praktische implementatie

Stress minimaliseren

Door sales geheel of gedeeltelijk over te nemen

Daadkracht & resultaat gedreven

100% focus op het behalen of verbeteren van resultaat

Internationale scope
Ideaal voor bedrijven die ondersteuning zoeken in expansie naar andere Europese landen

Quickscan: 10 minuten

Brainstormen met een deskundige

U wilt meer halen uit u sales? Of u weet nog niet wat u zoekt? Weten of Skondras bij u past?  Wij denken graag met u mee. In een kort gesprek brainstormen wij me over uw mogelijkheden.

 

Geheel vrijblijvend

Blog

7 valkuilen bij het meten van marketingresultaten

Meten is weten. Dit credo geldt voor bijna alles en zeker ook voor marketingresultaten. Het meten van resultaten is niet alleen belangrijk om de ROI van je campagnes te bepalen, je kunt de resultaten ook gebruiken om toekomstige campagnes te verbeteren. Nog...

Lees meer

Wat heeft sales van marketing nodig?

De afdelingen sales en marketing binnen een bedrijf moeten heel nauw samenwerken. Beide hebben ze uiteindelijk dezelfde functie voor het bedrijf; het binnenhalen van nieuwe opdrachten. In veel bedrijven is de samenwerking tussen marketing en sales niet optimaal. Sales...

Lees meer

Vacatures

Heb jij verkooptalent en aantoonbare ervaring in sales? Reageer dan op onze openstaande vacatures! Vacatures zijn zowel voor intern binnen Skondras als functies bij onze klanten.

Download gratis

Whitepaper Sales anno nu

  • Hoe geeft ook u een boost aan uw winst?
  • Traditionele salestechnieken worden steeds minder effectief: spring in op de laatste ontwikkelingen!

Lees het in de gratis whitepaper.